به نامِ خُدا / پرنویسا

پرنویسا: وبلاگ پروین شیرِبیشه

به نامِ خُدا / پرنویسا

پرنویسا: وبلاگ پروین شیرِبیشه

به نامِ خُدا / پرنویسا

به وبلاگ پرنویسا خوش آمدید
هر نوشته‌ای برای خواندن متولد می‌شود

«نوشتن» کسب و کارِ من است!
در این وبلاگ،
نمونه‌هایی از ثبت اندیشه‌ و احساسم را
بیشتر به صورت «درباره‌نویسی» و «شعر» بیان می‌کنم.

سپاسگزارم که آنها را با ذکر نام این وبلاگ با خوانندگان دیگر به اشتراک می‌گذارید

دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۴۱ ق.ظ

رهایی

ای کاش رهایی از جنسِ باران بود

تا وقتی می‌بارید، زمین‌های تکراریِ دیروز را تر می‌کرد


ای کاش رهایی از جنسِ باد بود

تا وقتی می‌وزید، ابرهای انبوه‌ِ بیکاره را تکان می‌داد


ای کاش رهایی از جنسِ برف بود

تا وقتی می‌نشست، تمامِ سیاهی‌ها را سفیدپوش می‌کرد


ای کاش رهایی از جنسِ رودخانه بود

تا وقتی جاری می‌شد، در مسیرش همه‌چیز را پاک می‌کرد


...


و ای کاش رهایی، خودِ رهایی بود

تا وقتی می‌رهید، از همه‌چیز رها می‌شد


12و81/2/10

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۰
پروین شیربیشه

نظرات  (۲)

۱۰ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۴۷ میثم منیعی
خانم شیر بیشه گرامی 
چقدر زیباست این اشعار و نوشته ها. 
با خوشحالی بسیار شما رو در لیست پیوندهایم قرار دادم. 
به این آدرس: http://mm-l.blogspot.com/

البته نه اینکه شما هم چنین کنید، چون می دونم شما لیست پیوند ندارین. فقط خواستم اطلاع بدهم که بسیار خوشحالم از اینکه وبلاگتون رو معرفی کردین. 
ببخشید من الان سرکارم هستم و گوشی موبایلم که با اون به تلگرام وصل میشم همراهم نیست. 
پاسخ:
آقای منیعی گرامی
بسیار متشکرم و خوشحال. چون هر نوشته ای برای خواندن متولد می شوم.
من هم در گوگل گروم رایانه، وبلاگ شما را بوک مارک کردم تا از مطالب آن در فرصتهایی که دست می‌دهد، استفاده کنم. یکی از علاقه مندی هایم خواندن نوشته های افراد و دیدن انتخاب های آنهاست. از این جهت که با افق آگاهی انسان های دیگر و تجربه‌ی زیسته‌ی آنها آشنا می شوم. همچنین متن هایی که حاصل مطالعات آنهاست، کمک می کند با میان بر به برخی مطالب دسترسی پیدا کنم و آشنایی اجمالی برقرار شود. چون کتاب بسیار است و فرصت کم.
امیدوارم همیشه پویا و نویسا باشید!
۱۰ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۴۰ میثم منیعی
با عرض سلام و ادب
بسیار زیبا بود. 
ای کاش رهایی، خود رهایی بود.  
پاسخ:
سلام آقای میثم منیعی
سپاسگزارم از نظر لطف شما و ابراز احساس تان از خوانش این شعر
وقتی شعری برای خواننده دلنشین است، کلام به هدف خود رسیده است: نشستن بر جانِ انسان !
و شاعر خرسند از این بابت که واسطه‌ی این کار بوده :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی