به نامِ خُدا / پرنویسا

پرنویسا: وبلاگ پروین شیرِبیشه

به نامِ خُدا / پرنویسا

پرنویسا: وبلاگ پروین شیرِبیشه

به نامِ خُدا / پرنویسا

به وبلاگ پرنویسا خوش آمدید
هر نوشته‌ای برای خواندن متولد می‌شود

«نوشتن» کسب و کارِ من است!
در این وبلاگ،
نمونه‌هایی از ثبت اندیشه‌ و احساسم را
بیشتر به صورت «درباره‌نویسی» و «شعر» بیان می‌کنم.

سپاسگزارم که آنها را با ذکر نام این وبلاگ با خوانندگان دیگر به اشتراک می‌گذارید

سه شنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۵۶ ب.ظ

تو فرصت من‌ی، آخرین فرصت!

و تو فرصت تازه شدن من‌ی

تو تازه‌­ای

تو سرزمین موعود من

بازگشتگاه زیبای من‌ی

تو رستنگاه من‌ی

تو پیمان معهود من‌ی

تو یگانه معبود من‌ی

تو فرصت دیگری

تو همه‌­ی بخشایش و امید من‌ی

تو یار دیرین من‌ی که ازل را به خاطرم می­‌آوری و امید را

تو را از ازل به یاد دارم، با این‌همه تو تازه‌ترین‌ی

تو پیوسته جاری هستی. در همه جا، در همه چیز

در رگ و پی من

در رگ و پی کهکشان

تو تعبیر لحظه لحظه­‌ی زندگی من، رویاهای من، آرزوهای من‌ی

تو دلیل لحظه لحظه‌­ی زندگی من، رویاهای من، آرزوهای من‌ی

تو تعبیر امیدواری جهانی برای تازه­ شدن

تو دلیل امیدواری جهانی برای تازه­ شدن

برای نیکو شدن

تو فرصت دیگری برای بخشایش، برای امیدواری، برای همه چیز

86/9/21

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۳
پروین شیربیشه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی